رمضان هم  به نیمه رسید

نیمه ی ماه شد و به قول آن وبلاگ نویس که به راحتی ازش نگذریم امام مجتی کریم است..


چقدر دوست دارم این اسم را رمضان الکریم

 اما تذکرات

۱.کاروان رفت تو در خواب بیابان در پیش

   کی روی ؟ ره ز که پرسی؟

     چه کنی؟ چون باشی؟

۲. ان احسن الحسن الخلق الحسن

    همانا نیکوترین اعمال رفتار نیکوست

 در این زمان که در قحطی اخلاق به سر میبریم گاهی ارزش یک لبخند یک گذشت  یک سلام  از هزاران هزار جانماز آب کشیدن بالاتر است

۳.همسر عزیز مدتها میپرسیدی  به چه چیز علاقه داری و من همیشه گفتم  به این موضوع فکر نکردم

  الان احساس میکنم چیزی هست ؛سلام  من درین دنیا سلام دوست دارم.

۴. اگر شیعه ی امام حسنی پس باید امام حسنی باشی

   اینکه نامت در لیست باشد و خودت در صف دیگه ای باشی نمیشه در لیست طرفداران حسن ولی پشت سر معاویه...هعی گذریم

۵.فقط آنجا که شاعر میگه

گمان مبر که حسن بی ضریح و بی حرم است

کریم آل عبا هرچه هست می بخشد

۶.

نوه ی بزرگ خدیجه ـپسر بزرگ فاطمه ـ خواهر بزرگ زینب ـ عموی بزرگ رقیه

۷. تعریف میکرد  یه منطقه ای هست رسم دارن (قبلا داشتن الان نمیدونم) امشب  جوونا میرن خونه ها در میزنن و یه چیزی به اسم نیمه رمضونی میخونن صابخونه هم بهشون  یه چیزی میده

قدیما چقدر مردم با هم نزدیک بودن


پ ن :بارالها از تو میخواهم از درجات کمالت   کاملترینش   را

       و این چه سخنیست که می گویم هر جلوه ای از کمال تو کاملترین کمالات است

       معبودا از تو میخواهم از همه ی جلوه های کمالت  که همه کاملترینند


پیوست : محتاج دعاییم هنوز