۱.مگر نخواندیم سلام هی حتی مطلع الفجر


این شب سلام است تا طلوع فجر

پس بیا «لیلةالسلام» بخوانیمش.

شب سلام سلام خدا به انسانها و سلام فرشتگان به انسانها و سلام انسانها به انسانها

خوش به حال آنانکه به حقیقت سلام رسیدند و خود مجسمه ی سلام شدند.


۲. دومین شب قدر گذشت .دیشب مفاتیح را نگاه میکردم دو نکته ی مهم نوشته بود:

اینکه پرسیدند برای ما معلوم کنید شب ۲۱ یا ۲۳ کدوم شب قدره ؟ در جواب حدیث داره که: «اینکه دوشب رو مناجات کنی برای حاجاتت کار سختی نیست.»

۳.یکی هم نوشته بود : بعضی کج فهما فکر میکنن دیگه از امروز ماه رمضون تموم شده در حالیکه کل این دهه ی آخر جایگاه بزرگی داره و پیامبر از امروز عبادتشون رو چند برابر میکردند.


۴. باور نمیکنی اما از هم اکنون دلم برایت تنگ شده ماه خدا

حتی بیشتر از آنقدری که دلم برای خودم تنگ شده


ماهِ من ـ ماه ِخدای من ـ سحر خوانی ـسحری ـ سجده ـ قرآن به سر ـ


۵ . و امان ازین خوابهای نا معلوم .واقعا از کجا بفهمیم رویای صادقند یا چیز دیگر؟؟


بی ربط ِ بی ربط :

دلم برای تو ...آیا دل تو هم تنگ است؟